VOORWAARDEN

Op alle overeenkomsten en bestellingen www.woonfactory.nl zijn de volgende betaal- en leveringscondities van toepassing.

Door het plaatsen van een bestelling gaat u akkoord met deze voorwaarden.

1. Prijzen

Alle genoemde prijzen op onze website zijn in euro’s incl. BTW, excl. verzendkosten.

2. Bestellingen

Zodra u een bestelling heeft geplaatst op de webshop, ontvangt u van ons een bevestiging per email. Wij verzenden uw bestelling binnen 3 werkdagen na ontvangst (uitgeloten van officiële feestdagen).

Wanneer de artikelen zijn overgedragen aan onze externe vervoerder, ontvangt u op hetzelfde mailadres een Track & Trace of een verzoek om een leverafspraak in te plannen.

3. Betaling

Alle bestellingen dienen vooraf betaald te worden via iDeal, Bancontact of Credit Card. Wij nemen géén contante betalingen aan, ook niet als u uw bestelling op komt halen bij ons magazijn.

4. Voorraad

Het kan voorkomen dat u een artikel besteld dat toch niet op voorraad blijkt te zijn. In dit geval wordt uw bestelling geannuleerd en krijgt u uw betaling binnen 14 werkdagen teruggestort op uw rekening. Het artikel wordt binnen dezelfde termijn offline gezet.

5. Verzendkosten

De verzendkosten verschillen per artikel en worden per product aan u doorberekend. Wanneer u de artikelen in uw winkelmandje plaatst en in de kassa uw bezorgadres invult, worden de totale verzendkosten automatisch berekend.

Daarnaast kunt u ook uw artikelen komen ophalen bij onze locatie in Tiel. Uiteraard komen dan de verzendkosten te vervallen. Selecteer bij Verzendmethodes in de Kassa “Afhalen in Tiel”. U kunt elke werkdag tussen 10:00 en 16:30 uur bij ons terecht om de bestelde artikelen af te halen.

6. Leveren

Alle artikelen worden verzonden tot aan de eerste drempel van uw woning. Woont u in een appartementencomplex? Mits er een lift aanwezig is (waar uwbestelling in past) brengt de chauffeur uw bestelling naar de gewenste verdieping. Indien er geen lift aanwezig is, dient u zelf zorg te dragen voor het transport naar de gewenste verdieping. Bij een eengezinswoning zal de bestelling bij de voordeur worden afgeleverd.

7. Artikelen retourneren

Voldoet een artikel niet aan uw verwachtingen, dan heeft u als koper het recht het om uw online bestelde artikel binnen 7 dagen te retourneren. Het artikel moet dan wel ongeschonden en weer netjes in de originele verpakking retour worden gezonden. 

Gebruik ten alle tijdens ons retourformulier om mee te sturen met uw retourzending, deze kunt u hier downloaden. Let op: zonder dit formulier kunnen wij uw retour niet in behandeling nemen.

Alle kosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper. Indien het artikel goed is ontvangen, wordt het aankoopbedrag excl. verzendkosten teruggestort op het rekeningnummer waarvan de originele bestelling is betaald.

Wanneer het artikel in een niet originele, of beschadigde, verpakking retour komt, zullen ook de kosten van het herstellen van het verpakkingsmateriaal in mindering worden gebracht op de terugbetaling.

8. Privacy

Natuurlijk worden uw persoonsgegevens vertrouwelijk behandeld en wordt deze informatie niet aan derden verstrekt.

9. Wijzigingen Algemene Voorwaarden

Woonfactory Outlet houdt zich het recht voor, indien nodig, de algemene voorwaarden te wijzigen.

10. Copyright

Niets van onze website mag zomaar worden overgenomen. Overname in welke vorm ook is niet toegestaan zonder schriftelijke toezegging per mail van info@woonfactory.nl.

11. Overmacht

Woonfactory Outlet houdt zich niet verantwoordelijk in situaties van overmacht zoals vertraging van zending door de externe vervoerder of door transportschade, maar ook in elke andere vorm van overmacht.

12. Garantie

Artikelen in de outlet, met name showroom en sample modellen, worden verkocht onder voorbehoud van minimale beschadigingen of oneffenheden. Hier is geen garantie aan te ontlenen.

Mocht u toch een artikel ontvangen dat dermate beschadigd is, het niet meer te gebruiken is? Stuur dan uw klacht met ordernummer, beschrijving en foto’s naar info@woonfactory.nl. Wij zullen het zo snel mogelijk voor u oplossen!

Natuurlijk heeft u alleen recht op garantie bij normaal gebruik. Dit wil zeggen dat wij uw artikel repareren of vervangen als het defect is, tenzij het defect is ontstaan door uw toedoen.

Zeker weten dat het artikel voldoet aan jouw verwachtingen? Kom het artikel dan in het echt bekijken, op onze fysieke locatie in Tiel.

13. Annuleren

Annuleren van een order is mogelijk, mits de order nog niet is verwerkt. Wanneer het artikel al verzonden is, kan dit niet worden teruggetrokken en wordt het reguliere verkoop (en eventueel retour) proces vervolgd.